10 Nisan 2013 Çarşamba

23 nisan ve lc waikiki

hey gidi günler hey... bir zamanlar bende çocuktum annemin babamın bana aldığı hediyeleri kıyafetleri kendimden bile sakınırdım kullanmaya kıyamazdım. hatta bir ayakkabı alışverişi sonrasını hiç unutmam, günlerce ayakkabımı kirlenmesin diye dışarda giymedim. anneannem gibi konuştuğumun farkındayım ama neyazıkki gerçek budur şimdiki nesil böylemi. kıyafetler hor kullanılıyor iki yada üç kullanımdan sonra artık aynı kıyafeti giymek istemiyor ve bunlara benzer daha bir sürü şey...
konumuza dönecek olursak, bildiyiniz gibi 23 nisan'a günler kaldı ve henüz çocuklarıma ogüne özel bir kıyafet alış verişi yapmamıştım. ikigün önce 11yaşındaki kızıma ve 8yaşındaki oğluma  ''lc waikiki'' alış verişi yaptım. 23nisan'a özel çok cici kıyafetler vardı. kızıma isteyi doğrultusunda çok güzel şeyler aldım. fakat oğlumun gösterisi nedeni ile öğretmenimizin isteyi doğrultusunda kıyafet aldık. lc waikiki'de, hersene nisan ayında çocuk alışverişinde, limit aşanlara hediye yada indirim gelenek haline gelmişti. fakat bu sene bu tip bir güzellikle karşılaşmadım...
bana ve kızıma ait bir kombini, pudra ve mürdüm renklerin uyumu, çok güzel görünüyorlar :)
bebek yakasındaki inci boncuk detayları çok hoşuma gitti ayrıca krem üzerindeki pudra güpür görselliyini dahada bir arttırmış. çocuk ve gençlerde önü düz kısa arkası uzun gömlekler moda. bu gömleyin fiyatı 26.90
bir gömleye bir pantalon ancak bukadar yakışır. dar pantalon tarzındaki bu ürünün paçalarındaki altın rengi küçük fermuar, ayrı bir şirinlik katmış. bu pantalonun fiyatı 39.90
 kendime bile alasım geldi. mürdüm rengine zaten bir hayranlığım var :) bu babet 24.90
oğluşumun gösteri gömleyi :)) fiyatı ise 17.90
oğluşumun gösteri pantalonu, kemeri kendisine ait. normal yan ceplerinden başka dizlerinde yanlarda asker cepleri var. çok koyu bir lacivert olduğundan, detaylarını bir türlü görüntüleyemedim. bu ürünün fiyatı 26.90
 
not: bütün dünya çocuklarının 23nisan bayramını canıgönülden kutlarım.
çocuklarımız geleceyimizdir...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder