2 Mayıs 2013 Perşembe

siyah noktalara doğal çözüm peeling

1. TARİFİM: bugün doktorlar programında ünlü cilt uzmanı PERVİN DİNÇER'in tavsiye ettiyi bir yüz temizleme yöntemini denedim ve olumlu bir sonuç aldığım için hemen sizinle paylaşmak istedim. yağlı bir cilde sahibim e dolayısıyla siyah noktalarımda var. ne yaptıysam onlardan kurtulamadım ama bugün uyguladığım yöntem gayet başarılıydı, cildimin ölü derilerden kurtulduğunu ve canlandığını hissettim. ozaman vakit kaybetmeden uygulmaya geçelim :)..

malzeme:
2 çay kaşığı kahve
2 çay kaşığı hindistan cevizi yağı yoksa zeytin yağı
bir miktar soda

uygulama:
bu üç malzemeden oluşan likid karışımı toniklenmiş yüzümüze sürüyoruz ve peeling uyguluyoruz. daha sonra yüzümüzü sadece suyla yıkıyoruz. uygulama bu kadar. ben memnun kaldım umarım sizde beyenirsiniz...

not: malzemem arasında hindistan cevizi yağı yoktu ben zeytinyağı kullandım...

 
2. TARİFİM: bir başka kahveli peeling tarifimde EBRU ŞALLI'ya ait. ben daha bu tarifi yüzüme uygulamadım, önceki tarifimde soda vardı diye onu uygulamayı tercih ettimki sodadaki mineraller cildimi beslesin diye, bu iki tarif nerdeyse aynı denecek kadar birbirine benziyor. ama isteyenler bu yöntemide uygulıyabilir...

malzemeler:
1 tatlı kaşığı türk kahvesi
1 tatlı kaşığı sızma zeytinyağı

uygulama:
kahve ve zeytinyağını karıştırıyoruz. yüzümüzü tonikleyip temiz cildimize yumuşak ve dairesel hareketlerle karışımı uyguluyoruz. yüzümüzün  siyah noktaları olan bölgelere daha ağırlık veriyoruz. 2-3 dakika sonra yüzümüzü soğuk suyla yıkıyoruz. soğuk su cildi canlandırır ve sarkmasını önler...

not: bu peeling haftada 2 kere uygulanmalı, ama cild fazla hassas bir yapıdaysa 15 günde bir uygulama kafi gelecektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder