11 Mayıs 2013 Cumartesi

anneler günü

herkese kocaman bir merhabaaa :) kaç gündür yazmıyorum ve bu kısacık zaman bile bana, yazı yazmaya iyice alıştığımı hissetirdiki, çok özledim. neyse gelelim ana konumuza. yarın anneler günü, aslında benim özel günler için herzaman dile getirdiyim, klişeleşmiş bir lafım vardır. ''sevene hergün sevgililer günü, evlada ise hergün babalar günü ve anneler günü''  yani netice itibariyle bu özel gün diye nitelendirilen kutlamalar, benim için özel anlam taşımıyor çünkü bilirsinizki o günü bütün herkes sizinle birlikte kutlamaktadır e haliyle bir özelliyide kalmıyor. gelin görünki o herkesin kutladığı özel gün gelip çattığında ve bir eş yada bir anne olarak kutlanmadığımda acayip üzülüyor ve gurur yapıyorum :)) kadınız ve gerçekten çözülmesi zor bir piskoloji taşıyoruz neyazıkki :D demekki ne yapıyormuşuz? özel günleri asla atlatmıyormuşuz :))))..

peki böyle bir günde annemize nasıl bir hediye almalıyız. bu konuyla ilgili hiç hoşuma gitmeyen bir
ön yargı var. hediye olsunda ne olursa olsun tarzındaki davranışlar, accayip sinirleniyorum! anneler gününde mutfak malzemesi alan var, havlu çarşaf alan var, erzak alan var, hatta benim arkadaşıma çocukları aralarında para toplayıp anneler gününde annelerine tüp almışlardı, hayat şartları diyelim, trajikomik bir durum. ya zaten bir evlat olarak evin eksiklerini diyer normal günlerdede giderebilirsin. durumun buna müsade etmese bile haftada annenin ev ihtiyaçlarına küçük bir katkı kimseyi maddi olarak yıkmaz...

böyle özel bir günde anneye kişisel kullanacağı bir hediye alınmalı bence. örneyin kıyafet, üstbaş, makyaj malzemesi, bakım seti, parfüm, şık bir saat, takı, toka vs. bakın, bunların pahalı olması gerekmiyor, amaç düşünülmüş olmaktır ama diyer alternatif hediyeler yerine, bu saydığım kişisel ihtiyaçlar bence daha makbule geçecektir...

yada hiç bir şeyiniz yoksa bile, yarın sabah bir çiçek eşliyinde, annenizi öperek uyandırın ve kahvaltısını siz hazırlayın, onu şımartın. annenize sunacağınız en pahalı hediye bile sevginiz kadar değerli olamaz...

anne olan ve olmayan bütün kadınların ANNELER GÜNÜ kutlu olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder