20 Nisan 2013 Cumartesi

oje tasarımım

oje tsarımım, diyorum çünkü başka bir blogta yada videoda görmedim varsa bilmiyorum ama ben görmedim. tamamen kendi hayal gücüm :) kadife tırnak uygulamasını izlemiştim ordan esinlenerek bende böyle bir yol denedim. umarım hoşunuz gider...
malzemeler tamamen bu 2 ürünle sınırlı, aynı renkten oje ve sim
flşsız bir çekim, sağlıklı bir görüntü deyil ama flaşlı daha bikötü çıkıyordu ve resim algılnamıyordu
bir kat ojeyi sürüyoruz
üzerine simleri döküyoruz
hafif pıt pıt hareketleriyle simleri ojeye sabitliyoruz, ve oje kuruduktan sonra tırnak etrafındaki fazla simleri bir fırça yardımıyla temizliyoruz
işte sonuç :)
sevdim :) sık sık uygularım artık
dilerseniz 3. bir uygulma olarak kalyon kullanabilirsiniz, ben bu şekilde kullanmayı tercih ettim. umarım beyenirsiniz sevgiler...
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder